למה אני צריך את זה

מתרים לבנין ?

מה לא נעשה כדי לשכנע תורמים לתרום לפרויקט שלנו, הדמיות איכותיות ומרשימות ,נותנים לך להרגיש את האווירה ולנשום את הפרויקט, ומייצרים אימון חזק ,שבהחלט עושה את העבודה.

משווק נדל''ן ?

ללקוחות לא תמיד קל להבין תוכניות שרטוט שאינם מורגלים בהם,ואף מקשה עליהם בתהליך קניית דירה, הדמיות מרשימות יתן להם להבין תוך שניות לקראת מה הם הולכים, ואף יגרום להם להגיד "כן".

בונה ? משפץ ?

בונים בית חדש ? מבולבלים משפע החומרים והפריטים שראיתם ? מתלבטים על סגנון עיצוב ? בעזרת הדמיה תראו איך הבית שלכם ייראה עם החומרים שבחרתם,תוכלו לבחון סגננות עיצוב לבית שלכם עד לתוצאה המuשלמת.

השירותים שלנו

הדמיות סטילס

הפקת הדמיות באיכות גבוהה, מכל סוג ומבנה, הדמיות חוץ, והדמיות פנים, הדמיות גן, הדמיות ממעוף הציפור, שתילת המבנה בסביבה טבעית.

סיור וירטואלי

הפקת הדמיית פנורמה וסיור וירטואלי המאפשר לסייר בתוך המבנה או מחוצה לו, מתאים להתרמה או למשווקי נדל"ן, בעזרת הסיור תוכלו לקחת את הלקוחות שלכם לסיור במקום מבלי לקום מהכיסא.

חומר שיווקי

כחלק מהשירות למוסדות וליזמים אנו גם מציעים שירות הפקת חוברות לשיווק הפרויקט, נארגן לכם את כל החומר הנדרש  כתבות, צילומים מהשטח, גרפיקה, ההדפסה, ומשלוח עד אליכם למשרד

דיגיטל

העולם מתקדם ועובר לדיגיטל, אתם גם צריכים להיות שמה, אנחנו נקים לכם עמוד שיווקי ומעוצב ברמה גבוהה כדי שמכל מקום בעולם יוכלו לראות אותכם.

בין לקוחותינו

כתובתינו : בן איש חי 37 בית שמש       טלפון : 02-6731333      דוא"ל : 7675381@gmail.com